GRAFIKA
BITMAP GRAFIKA
SINGLE IMAGE
Stektrum
Rotate Bitmap
Line Detect on Image
MULTI IMAGE
OPAQUE - Áttetsző képek
Win API grafika
PlgBlt transzformáció
TRANSZFORMÁCIÓK
TStretchBitmap
TStretchBitmap class
Forgatás
Nagyítás
Paralelogrammába nagyítva forgat
FastBMP
FastBMP.pas
FastiImage.pas
Grafikus formátumok
A grafikus formátumokról
Bitmap grafikus fájl betöltése
VEKTOR GRAFIKA
B-SPLINE
B-Spline rajzolás deBoor algoritmussal
Splines
Demo.pas
Splines.pas
Splines component
TeeSpline
Spline in VB
BezierSpline in VB
Procedure Spline
DXF
DXF Help
DXF Block
DXF reader def
DXF Insert
DXF Struct
DXF_Struct.pas
DXF_Utils.pas
DXF_Read.pas
DXF_Write.pas
World Transzformációk
Példák
Egyszerű gumiszálas technika
GÖMB
Miért?
Földgömb fokhálózattal
3D
3D Grafika
3D GEOMETRY
3D GEOMETRY 1
Matrix theory
CAD 2D
CAD 3D
OPENGL TANFOLYAM
OPENGL összefoglaló
LIGHT - Fényforrás bekapcsolása
OPENGL
OPENGL
OpenGL Linkek
OpenGL inicializálása
OpenGL alapok
Primitívek rajzolása
Más alakzatok
Konkáv poligon
Konvex popigon 1
Conkov To Convex by GLU
Konvex poligon Tessalációval
Konvex poligon Stencil Bufferrel
Konvex poligon triangulation
Font tasszalációja
webGL konkáv poligon
Trianguláció
Trianguláció 2
GLEngine
Konkáv tesszaláció
KONKÁV POLYGON IN DELPHI
Feliratok, szövegek
Feiratok OpenGL-ben
Szövegkiírás GLUT-tal
Feiratok Bitmap grafikával
Bitmap feliratok
GLText.pas
Tetszőleges feliratok
Feiratok Vektor grafikával
TGlText
CTTFOutline
Kamera
Kamera - gluLookAt
Kamera object
Camera Transform
Moving the Camera
Viewing Camera
Camera 1
Camera 2
Quaternions, matrices and gluLookAt 
Bitmap képek
Texture alapelvek
Bitmap kép betöltése és megjelenítése
Bitmap Ortho vetületben
Teáskannán megcsillan a fény
Globe megjelenítés
Egy Win SDK példa
OpenGL Földgömb!
Maprendszer bolygói
StGlobe
Színek, áttetszőség
Áttetszőség
Transzformációk
Transzformációk
OpenGL Komponensek
AL_GL
AL_OpenGL
AL_MapGL
NewGeom
StMapType
Szamok.pas
Szoveg.pas
GraphPackage
Graph3D.pas
UnitTools.pas
Graph.pas
dlScene
glScen - Quick Start
OpenGL library
Glaux.pas
Glu.pas
GLSCENE
GLGraph - z:=f(x,y)
GLScene - Select an object
3D mesh from a height-field
GLScene Tessalation
FELÜLET OpenGL-ben
SURFACE
SURFACE Program
Főprogram (Surface.pas)
Child ablak (frmMDI.pas)
Mesh.pas
TextureGL.pas
Domborzat Bitmapből
LIGHT - Fényforrások
Fényforrás megadása
OPENGL GYAKORLATOK
Sablon3D
Sablon3d_FELADAT
Unit1.pas
KOMPONENSEK
AL_Navigator.pas
AL_Paper3d.pas
AL_TSpeedButton.pas
Graph3d.pas
OpenGL1.pas
UnitParsor.pas
UnitTool.pas
NewGeom.pas
CgLight.pas
FELADATOK
FELADATOK
Internet Címek
OpenGL

© 2016 StellaSOFT by Agócs László